Choose Fonts Here
Sunday, March 20, 2016
ဒါရိုက္တာနဲ႕ မင္းသား
ဖု႒ဖုေ႒ာကာေသ ပန သတ ိ ံ ဌေပတြာ ဘာေ၀ႏၲေႆ၀ ဘာ၀နာ
သမၸဇၨတိ။။ (၀ိသုဒိၶ၊၁၊၂၇၁။)
၀င္သက္ေလ ထြက္သက္ေလ ထိထိသြားရာ = ထိမႈထင္ရွားရာ အရပ္၌သာလွ်င္
သတိကို တည္ေစ၍ = သတိကို ထား၍ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို
ပြားမ်ားအားထုတ္ေသာ ေယာဂါ၀စရပုဂၢိဳလ္၏ သႏၲာန္၌သာလွ်င္ အာနာပါနႆတိသမာဓိ
ဘာ၀နာသည္ ၿပီးစီး ျပည့္စံုႏိုင္၏။ (၀ိသုဒိၶ၊၁၊၂၇၁။)
ေမြးဖြားျခင္းမွစ၍ ဝင္ထြက္ေလသည္ရွိ၏ မသိလိုက္မသိသာေနခဲ့၏ အခုတရားအားထုတ္ျခင္းသည္
ထိုေလအား သတိနဲ႔ေစာင့္ၾကည့္ေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ဝင္ေလထြက္ေလတို႕အားေစာင့္ၾကည့္ေနရံုပါဘဲ၊
ရုပ္ရွင္တစ္ခုမွာ ဒါရိုက္တာက မည္သို႕မည္ပုံျပဳလုပ္ရမည္ကို စီမံသလို မင္းသားကလည္း ဝင္ျပီးျပဳျပင္
စီမံေနပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိတ္သတ္ကေတာ့ သူတို႕လုပ္တာေအးေအးေဆးေဆး ထိုင္ၾကည့္ေန
ရံုပါ ။ထိုအတူပါဘဲ ေယာဂီဟာ ဒါရိုက္တာကဲ့သို႕ ဝင္ေလထြက္ေလတို႕အား ရွည္ေအာင္လုပ္မယ္
တိုေအာင္လုပ္မယ္လို႕ မစီမံရပါ ၊ မင္းသားကဲ့သို႕ ရွည္ေအာင္တိုေအာင္လုပ္မယူရပါ ။
ရုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိတ္သတ္ကဲ့သို႕ သူ႕အလိုလိုသာျဖစ္ေနေသာ ဝင္သက္ေလ ထြက္သက္ေလအေပၚ၌
စိတ္ကိုျငိမ္းခ်မ္းစြာထား၍ ထိုင္ကာရွဳပြားေနရံုပါဘဲ ။
"Bhikkhu's Dahamma"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment